Tuesday, March 2, 2010

Öine loomaaed ja vaateratas

Tänase päeva tegemisteks oli siis loomaaia külastus.Esialgselt oli meil plaanis külastada botaanikaaeda.Aga kuna üks kohalik juhatas meid jummala vastasuunas siis ostsime Hippotoursist reisi öisele loomaaiasafarile. Enne aga kui loomaaiast juttu tuleb siis külastasime me Elektroonika poodi korruseid oli 6 ja kõige rohkem oli mul kahju et ma ei võtnud kaasa reisile oma katkise ekraaniga arvutit,siin oleks see mul kindlasti korda tehtud.Kaupa on võga palju ja kohati on see on odavam ka kui eestis.Rein sai käidud ka masaazil,mida tegi talle aparaat.Tema sõnadee järgi oli see nagu teeks seda inimene ja selline seade maksis eesti rahas 3200 eek.Nüüd siis loomaia juurde ,esiteks pidime bussist maha jääma,kuna kästi oodata musta bussi ,meie ootasime suurt musta ja ei pammud võikest tähele.Giid küsis kust hotellist me oleme ,ka seda me ei teadnud,ei jää ju need võõrad nimed nii hästi meelde.Õnneks oli tehtud mei telefoniga pilt ,mille peale giid kes oli noor kutt palus tugivalt öise zoo külastuse ajal mitte rongist välja minna ja loomadega tutvust teha.Ju me jätsime talle sellise mulje. Loomaed ei jätnud erilist muljet,kuigi nägime vabas looduses nii lõvi kui tiigrit.Oleks tahtnud seda ka videosse jäädvustada ,aga pimeduse tõttu oli see võimatu.Peale safarit oli ka kohalike poolt etendus ,mis oli isegi päris lahe.Peale loomaaeda tuli mõte külastada ka kuulsat Singapuri vaateratast.Võtsime takso ja jõudsime kohale 4 min enne sulgemist.Olime viimased õnnelikud kes peale said.Nüüd on suvel huvi jälgida vormel1 Singapuri etappi,sest rada kulgeb vaataratta ümbruses.Homme siis viimane päev ja 23 tunni pärast alustame tagasiteed Eestisse