Friday, March 5, 2010

Viimane päev Singapuris ja kojusõit

Selleks korraks siis reis läbi.Korrektne oleks ikka panna viimaste päevade sündmused kirja . Viimane päev Singapuris võttis meid jällegi vastu erakordse kuumusega.Enne kui hotellist välja saime olid särgid täiesti läbimärjad ,kindlasti üheks põhjuseks oli ka see ,et pidime terve päeva kaasas kandma oma kotte, sest õhtul lendasime ju koju.Peale hotellist lahkumist ,astusime läbi interneti kohvikust ,kus laadisime ülesse eelmise päeva pildid, mida juba kõik ka näinud ja seejärel lasime taksol end viia Singapuri suurimasse jalgrattapoodi.Mulje oli vägev , kallim ratas maksis meie rahas 180 000 eeku ,hoidsin käes ülikerget Treki raami ja samuti sai tehtud nii mõnedki sisseostud,kuna meie poodides selliseid asju ei müüda ja hind oli ka Eesti mõistes väga mõistlik.Kuna me olime niigi kõik asjad kaasa endaga vedanud,siis nüüd lisandus neid veelgi ja see muutis meie viimase sihtkohas viibimise veelgi raskemaks. Nimelt suured loodusesõbrad nagu me oleme ,suundusime Singapuri botaanikaaeda. Algselt valisime selle sihtkoha ikkagi sellepärast ,et kallis Singapuris oli see ainuke koht kuhu tasuta saab.Rattapoest oli aeda vaid mõned peatused bussiga sõita.Jällegi lõi välja selle regiooni külalislahkus.Nimelt astusime me bussist maha 1 peatus ,enne peaväravaid.Ega sellestki peatusest oleks saanud aeda ,aga oleks pidanud käima ca 400 m rohkem.Bussijuht kui nägi ,et me maha läksime ,kutsus mei koheselt tagasi,et järgmises peatuses saate te palju mugavamalt oma sihtkohta.See näitab kui palju kohalikud inimesed hoolivad oma linnast ja nende külalistest.Meil on see mõeldamatu,et bussijuht kedagi aitaks;).Botaanikaaias tabas kohe esimene tagasilöök,videokaamera oli saanud tühjaks.Olin enda peale väga pahane,sest see oli juba teine koht ,kus suurepärane loodusepilt jäi vaid minu enda teada ja teised seda liikuvas pildis ei näe.Aga ega loodus tühja kohta ei salli.Võtsin Reinul fotoka ja kukkusin igat taime pildistama.Sellest sai lausa hasart,nüüd saan aru miks inimesed pildistavad loodust kõige rohkem.Botaanikaaia keskel asub veel üks huvitav vaatamisväärsus -Orhiidede park.Sinna on sissepääs juba piletiga 40 meie raha aga asi on seda väärt.Nii palju värve ja ainult pildistad ja pildistad.Me olime pargis kokku peaaegu viis tundi ja seal oleks võinud olla veel 5 päeva.Pargist jäi meelde see ,et kohalikud kasutasid seda kohta ka piknikute pidamiseks ja treeninguteks.Prügi nagu terves linnas pole kusagil ,kuna see on Singapuris karistatav. Seejärel siirdusime lennujaama,väga vilets oli olla.Terve päev kuumuses ja raskete pakkidega oli organismi täiega ära kurnanud + veel väga higine olemine. Ja sellisena tuli meil minna ka lennukisse lootuses et 40 tunni pärast oleme kodus ja siis saab alles selle higi maha pesta. Lend sujus viperusteta ,ainuke vahe oli see kui sinna lendasime siis oli lennuk pooltühi,seekord aga täiesti täis:Sama oli ka Istanbul-Helsingiga.Lennukis oli vahva vaadata põhjanaabrite alkoholi lembust.Kui sinna sõites sai küsitud õlut juurdegi,siis seekord kui sa esimese ringiga mil pakuti ,õlut ei võtnud,siis pärast seda enam ei olnud.Samuti tõmbas Tõnissoni välimusega somm rindu ka liitri viina ja viskit;).
Suured tänud Güntherile,Triinule Andreasele kes olid meil vastas nii Helsingis ,kui Tallinas ja säästsid meid veelgi pikemast kojujõudmisest. Tegelikult oli jube raske lõpp.Tänud kõigile kes meie seiklustele kaasa elasid ja kindlasti tuleb siia blogisse ka lõppsõna.Selle jätaks vähe hiljemaks , siis kui emotsioonid on vaibunud.
Tubli Rein ,et minuga vastu pidasid selle reisi!!!!

1. väga mõnus oli koos siin pisukest aimu saada sellest maailmast, TUBLID OLITE TE MÕLEMAD ja teretulemast kodumaale.

2. aitähh Aveke!
    soovitan kõigile!

järgmisena kuhu ma tahaks minna on Jaapan. Ülejäänud kohad on nagu Toila rand, kus saab lihtsalt puhata =)