Tuesday, March 2, 2010

Singapouris

j6udsime singapuri hommikul rongiga. saime enam v2hem magada ka. malaisia poole saime l2bida kergelt - lihtsalt kontrolliti meilt dokumendid ja lasti edasi s6ita. Singapuri pool soovis, et me v2ljuksime k6ik koos oma asjadega. Vaadati meid sis yle ja kontrolliti veel kord dokuendid. No nii, olemegi SINGAPURIS!
Otsisime esimese bussipeatuse ylesse, et s6ita kesklinna. Bussis ei saanud aru mida peab tegema, et soetada pilet. L6puks saime kahekeisi 2 kohaliku dollariga kesklinna(16 krooni). Kesklinnas l2ksime kohe Backpackeri hotelli. Kahjuks v6i 6nneks oli see kinni. S6ime paar burgerit ja suundusime edasi hotelli otsima. Singapuri kohta leidsime p2ris okey hinnaga 75 S$(600 eek kahe peale). Pesime-kammisime:) ja l2ksime siis linna. Otsustasime minna botaanika aeda, kuid j6udsime valele kohale ja saime ostetud 6isele safarile kaks piletit. Pildid lisanduvad homme:)
ostsime veel kahep2evas6idupileti, mille abil saame siis liikuda k6ikide transportitega linnas.

Natukese statistikat:
kasutasime hotelle: 6 erinevat (mersing, tioman, langkawi, georgetown, kuala-lumpur, singapour)
kasutasime transporti: 8 erinevat(lennuk, buss, takso, koisraudtee, 6huraudtee, metroo, laev, kajak)
S6ime rahvustoite : 7 erinevat(jaapan, thai, malay, india, ameerika, itaalia, hiina) ps! mulle meeldisid k6ik aasia toidud.