Monday, March 1, 2010

Petronase torni külastus ja Chinatown Kuala Lumpuris

Nüüd on siis jälle ühe maailmaime otsas käidud .Nagu Egiptuses püramiidi sisemusse ronimine ,nii ka Petronase kaksiktornide vahelisel sillal olemine pole jätnud sellist vau !!! effekti,pigem on järjekordne linnuke kirjas. Nagu Keskerakonnal-Tehtud:)
Torni mineku kellaajaks 15.45 Meile anti punast värvi kaelapaelad ja prillid ,ning juhatati kinosaali ,kus sai vaadata 7 min 3D filmi kus ülistati Petronase kompaniid ja näidati filmi kaksitornide valmimisest.Kusjuures sild paigaldati nende vahele alles siis kui need tornid valmis olid. Seejärel lifti ning sõit läks 41 korrusele ,mis kestis 41 sekundit. Seejärel oli meil aega 10 minut et pilti teha ja alla vaadata.Kahjuks on see sild kinnine ,igal pool klaasid ees.Ilm läks ka selleks ajaks väga pilviseks ja isegi lõi välku ja müristas. See loodusnähtus pidi käima kohaliku eluga kokku ,meil on kahjuk õnnestunud näha vima vaid 2 korral selle reisi jooksul.Sellega oligi see külastus läbi.
Õhtul suundusime rongiga ,mis ei sõida maapeal ,vaid on ehitatud trammitee 10 meetri kõrgusele.Kellel ettekujutust on saab aru:)Sõitsime kõigepealt rongijaama ,et osta pilet täna õhtuks Singapuri rongile. Kuna rong väljub õhtul kell 22.30 ja saabub Singapuri 8.30 siis saame rongi kasutada ka öömajana.Selleks võtsime magamiskupee.Bussiga oleks saanud küll poole kiiremini ,aga kulutused oleks suuremad olnud (hotell+piletid).Väike näide ka Malaisia töökorraldusest. Kui meil tahad minna mingesse kohta kus on järjekorra tabloo ,siis võtad aparaadist numbri, ootad ära millal number põlema hakkab ja siis lähed .Siis Malaisias numbriautomaate pole.Kuna neil on väga palju inimesi ja neid on vaja rakendada tööle,siis nad täidavad ka numbri aparaadi kohustusi. Teenindaja kuulab sinu mure ära,kuhu sõita jne,ning seejärel annab sulle numbri.Nüüd pead ootama ,et samas reas asetseval kassal läheks sinu number põlema ja kui see juhtub siis tuled räägid jällegi sama jutu ära-kuhu sõita ,mis kell jne .Alles peale seda saad sa pileti ja oled väga Happy;).Piletid ostetud võtsime suuna Chinatownile.Sattusime suurele turule,see oli täpselt nagu filmis .Kitsal tänaval igal pool kaup,raffast nagu muda,elu keeb,osta mida tahad .Rein ütles ,et üksi ta mingil juhul poleks sinna läinud,kuigi uskuge mind see on kõige turvalisem paik :)Tegime seal ka väikesed sisseostud ja sai ka tingida.Nt ostsin ikkagi veel ühe seljakoti ,sest koju tulles ei taha kõik asjad enam kotti mahtuda.Öösel vaatasin ka Andrus Veerpalu viimast olümpiasõitu.
Tänane päeva viidame me täielikult shoppates.Otsustasime ,et käime läbi kõik Petronase kaubanduskeskuse 6 korruse poed.Praeguseks on 2 ülemist korrust läbitud.Leidsime sushi restorani ja Rein oli nii sillas,et siin sushi nii odav on.Varsti läheme proovime ära ka. Sushi sõpradele veel nii palju uudiseks ,et siin müüakse sushit ka kaubanduskeskuses toidupoes. Ja hind karbile ,kus on 6-9 tükki on 5.90RM (kurss -korruta 3,6ga).Samuti nägime väga suurt raamatupoodi,seelekohta ütlesin mina küll vau.Ja nagu ma aru sain ,toimib ka ta nagu raamatukogu,väikse hinna eest saad sa seal raamatuid lugeda. Ainuke asi mida ma pole siiani Kuala-Lumpuris leidnud on Malaisia lipp.Varasemates linnades pole viitsinud osta nüüd on asi enam kui tõsine kust seda saada ,kuna ma kogun nende riikide lippe kus ma viibinud olen.
Nüüd siis edasi shoppama ja viimased sissekanded uuest riigist Singapur;)