Sunday, February 28, 2010

Kuala-Lumpur

Viimased päevad on möödunud nii ,et midagi pole kirja pandud.Langakawi viimase päeva veetsime saare kõige suurema mäe otsas ,kuhu sai köisraudteega.Kuna mina pole varem sellisega sõitnud siis algus oli päris juba hiljem harjus ära.Vaated olid muidugi väga ilusad.Õhtul viis meid takso sadamasse ,kust edasi viis meid sõit laevaga Penangi saarele Georgtowni. Väga iidne linn.Nagu linnades kohane jällegi tüütavad taksojuhid,mustus (selles linnas ka tänavatel rotid,kes olid ikka väga suured).Tahtsime omal käel käia ära bussijaamas ,et osta järgmiseks hommikuks pilet.Meie LPga (lonely planet) võiks hakata lutsu viskama,see raamat on väga hea reisi plaanerimisel,aga reisil temast kasu pole peaaegu üldse.Saime kokku saklastega ,kellel oli omal maal välja antud raaamat ja seal olid ikka kaardid ka täpsed sees.Nimelt meie raamatu järgi näitas et bussijaaama on jalaga väheke visata,saklastele aga vähemalt 8 km. Otsustasime võtta takso ja nii oligi ,et sinna sõit võttis meil ikka ca 20 min aega,jala oleks hommikul kohale jõudnud,kui oleks.Bussijaamas läks lausa löömaks bussifirmade piletipakkujate vahel,kes meid endale kliendiks saab.Taksojuhi sõnul on see selles linnas normaalne nähtus.
Hommikul algas sõit Kuala-Lumpurisse. Kohale jõudes võtsime hotelli ,mis oleks küllaltki lähedal Petronase kasiktornile.Et sinna saada tuleb hommikul olla kohal ,sest siis jagatakse 1600 tasuta piletit.Täna hommikul seisime me järjekorda kell 8.30 ja tunni aja pärast olid piletid käes.kell 15.30 kohaliku aja järgi saame me sinna ülesse.
Ausalt öeldes olen ma sellest reisist juba väsinudja eriti nendest linnadest.Ma ei tea mida need viimased päevad teha,aga kui sa üksi ei reisi siis pead ka teistega arvestama,kellele linnad meeldivad.Kui keegi kunagi plaanib ringrireisi taolist asja ,siis selleks peab olema Malaisia ps jaoks vähemalt 45 päeva.Kes tahab olla 2 nädalat valige endale 1 saar (Langkawi;Tioman jne) ja olge seal .Ning reisige omapead,sest nii on kindlasti odavam. 2inimest saaks soodsate piletite puhul selle reisi ,reisitud 28000-32000 eek.Vaadake paketireise ja arvutage palju see siis odavam on.