Thursday, February 25, 2010

viimane päev Langkawil

hommik hakkas pihta sellega et Urki läks sporti tegema. Tegin silmad lahti ja nägin kuda Urki juba riides - tossud jalas ja puha. Vot on ikka inimesel tahet - puhkuse ajal nii vara ülesse ronida ja minna kiirkõndi tegema. Ma siis aegalselt pesin end, panin riidesse ja läksin siis hotellihommikusöögile, kus kohtasin Urkit ja läksimegi koos. Otsustasime siis tänase päeva teha selliseks puhkamispäevaks. Rannas rentisime siis lamamistoolid, panime ilusasti rätikud toolidele, ma ostsin siit isegi raamatu, et lugeda ja einäe; meri nii vaikne, meresüst kohe meie taga... ei suutnud me kaua olla pikali, otsustasime vallutada väikese saarekese. Sinna ja tagsi minekuks kulus meil 1.5 tundi. Ostsime piletid Penang saarele juba ära. Suundume sinna laevaga.
Käisime täna euroopalikkus restoraanis, kus jätsiem 360 krooni, see on jube jube jube kallis kohaliku ekvivalnedi järgi; see on sama, mis me oleksime eestis mingi 700 jätnud vist=)

avastasin enda jaoks, et enam ei tahaks elada ilma fresh juice ja mangota. neid asju eestis kahjuks pole, muidugi on, kuid ei ole nii hea.